tirsdag den 13. november 2012

Movember min bare røv

Movember min bare røv.....og det er også der jeg lader skægget stå.

Min Farfar døde af prostatakræft, så det er ikke fordi jeg er ligeglad 

Selvfølgelig er det godt at sætte fokus på cancer og/eller kraft. Movember sætter fokus på prostatakræft, ved at få mænd til at rende rundt med fjollet overskæg.

Jeg måtte slå prostata op for at finde ud af, hvad det i det heletaget er ....så dum er jeg nemlig. Nu ved jeg det så tiltgængæld og kan da overhovedet ikke se sammenhængen i at gro et mustache. Hvordan skal fjollet overskæg indsamle penge eller fremme forskningen ?? - jeg jeg spørger fordi jeg overhovedet ikke kan forstå det !!

Brystcancer samlede penge ind ved at sælge sløjfer og alt muligt andet lyserødt. Dumt overskæg i en måned er gratis....det køber man ikke medmindre man er en meget meget sørgelig mandsperson. Jeg kan ikke se hvordan Movember skulle samle penge ind.

Desuden var der en masse mænd der også støttede kampen mod brystcancer, med lyserødt dims og dut de havde købt. Hvordan støtter kvinder mod prostatakræft ?

Synes måske det skulle have været omvendt !! Så mænd kunne købe et armbånd, en sløjfe eller noget helt andet i blåt for at støtte prostatakræft og kvinder kunne så.......Ja ikke gro hår på brystet, men måske gå i meget nedringet tøj hele november, for ligesom at sætte fokus på hvad det drejer sig om !!!

Jeg synes mændenes kampagne er dårlig og jeg synes kvindernes kampagne er dårlig....... eller

Jeg synes i hvert tilfælde mit forslag med nedringet beklædninger bedre !!!

-Jamen hvordan skulle det skaffe nogle penge til bekæmpelse af brystcancer vil nogle rødstrømper, feminister eller andre pædagoger så sikkert sige.

Svaret er simpelt !!! Ved at lade det koste mellem 1 og 10 kroner at kigge (alt afhængig af hvor "stort" problemet ville være) !!! på den måde ville der savnsynligvis blive samlet endnu flere penge ind mod brystcancer !!!

Hvis man mener det seriøst er her et link til kræftens bekæmpelse LINK HER

Og her et billede af hvor sur jeg ser ud med Movemberskæg.


4 kommentarer:

  1. Jeg synes nu du skal beholde det skæg også når kalenderen står på december!
    Det klæder dig.

    (Men nu er jeg også "sucker" for skæg.. )
    Og i solidaritetens hellige navn, så lader jeg være med at barbere ben i november. :O)Så jeg ender med at se lige så sur ud som dig, når jeg falder i hårene og knalder hovedet ned i gulvet..
    Fnis

    SvarSlet
  2. Nej Nej Nej
    Vi vil gerne have medynk !!! - Men ikke i form af behårede kvinder !!
    - Det er absolut misforstået solidaritet.

    Det er det jeg siger, vores kampagne er en lorte kampagne !!! ikke nok med vi skal se fjollede ud og at det ikke samler penge ind til forskning, så skal vi også leve med behårede kvinder.

    Kære Lotteriet: Tak for støtten, men vær sød at barbere de ben og vis dem frem istedet. Det vil gøre det nemmere at komme gennem N(M)ovember og du slipper for at balder hovedet i gulvet....det vil vi heller ikke have !!!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Hihi Jeg bøjer mig, undskylder og fræææææser ud og finder skraberen :O)

    SvarSlet