onsdag den 12. december 2012

Nogle mennesker oplever bare altid noget sjovt.

Nogle mennesker oplever bare altid noget sjovt, selv på en kedelig onsdag. Jeg er desværre ikke en af dem synes jeg.

Men jeg har dog oplevet lidt som jeg har taget billeder af i årets løb.


De er som følger:

Dette blillede er fra i dag. Jeg synes det er lige nærringt nok af de forældre. Hvis jeg havde være den unge studerende så havde jeg nok sagt " Nej tak ! - Jeg tror jeg snupper et kollegieværelse i stedet!"

Det her er fra et apotek....jo jo som om jeg nogensinde glemmer dem !







Dette skilt er fra toget, det hænger på vægen ind til toilettet. Det forklare måske den lange toiletkø eller de forsikkede tog....jeg ved det ikke. Men en ting er sikkert, Sidder man længe på tønden eller kommer man for sent, så er man i hvert tilfælde ikke latterlig !!!

Fra en lille jysk banegård. Ja jeg synes bare det var et lidt underligt budskab....hvad nu hvis man var blind og ens førerhund ordblind ? Ellers er det vel lidt en selvfølge, eller er det bare en måde at fralægge sig et hvert ansvar fra banedanmarks side ?





Toiletskiltet er på Århus politistationen..... Det undre mig lidt de har toilettet med puplikum, det forekommer mig lidt bizart ! Jeg ville hellere spille spedalsk og sneg mig ind på handicap toilettet !









Det her er en blomster forretning i Århus.

Jeg synes bare navnet...... Jeg har altid opfattet det som slang for noget andet
Det var nogle af mine billeder fra 2012

Ingen kommentarer:

Send en kommentar