onsdag den 12. september 2012

Er der nogen der er misundelige ??



Dovne Robert mig her og der og alle steder og holdakæft hvor er vi forargede . Det kan jeg da også godt forstå for han er da en idiot ! - men altså, dem er der sgu mange af.

Han er squ kun en lille fisk, et sørgeligt og ynkeligt fjols der har fået sine 15 minutters berømmelse på at være en doven idiot, der har været på  kontanthjælp i 10 år med et forvrænget indtryk af det samfund han lever i. Er der nogen der er misundelige ?? jeg er sgu ikke !!!

Desuden mangler vi jo ikke arbejdskraft i Danmark for tiden, så skide da være med at der findes nasserøve som ham der lever for ca. 6.000 Kr/md. Havde vi desideret manglet arbejdskraft, så havde det været noget helt andet. Men det gør vi altså ikke og vil han stå bagerst i køen, så lad ham dog.

Det kan da gøre mig mere harm at læger forlanger 1.500 Kr. i timen for overarbejde. De skal arbejde 4 timer for at tjene det vi giver Robert til at leve for om måneden. Det er squda en arrogant holdning at have.

De kæmpe fejl investeringer der er blevet lavet de sidste par år med it-systemer til både politiet og patientjournaler, samt jægerfly til forsvaret og toge fra Italien kan gøre mig harm. Rigtig harm !!!
Vi kunne sgu forsørge en hel by af Roberter på livstid for de penge.

Alle de mennesker med humanistiske universitets uddannelser der ikke kan få arbejde, fordi vi ikke har en skid bruge dem til, kan gøre mig harm. Det gør mig harm at vi bruger kæmpe resurser på at give folk lange ubrugelige uddannelser til ingen nytte over hovedet. Det koster da også kassen. En studerende med 5-6 år på universitetet der ikke for job, har da alt i alt kostet meget mere end Robert.

Narkomaner, rockere, invandrebander og andre "almindelige" krimineller koster da mega meget mere kassen end Robert. Men det gør vi ikke rigtigt noget ved, sådan for alvor !!!

Jeg vil vædde med, der findes en hel del håndværkere der laver sort arbejde for mere om måneden, end Robert får i kontanthjælp. Det er da til at blive endnu mere harm over !

aaaarhh så fik jeg luft !!!
Billige barberblade fra Gillette og Wilkinson samt mærkevare parfume til mænd og parfume til kvinder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar