tirsdag den 11. september 2012

Jeg kan godt smile d. 11. September

Det er den 11. September i dag og 11 år siden tårnene i New York blev "plaineret"
Det er dog ikke det eneste der gør denne dag speciel. Der er faktisk også nogle der har fødselsdag !
- Lars H.U.G og Preben Elkjær har begge fødselsdag i dag.



Min ex. kone, den lille drengs mor har også fødselsdag i dag .
- og jeg må da indrømme at det kan bringe et lille smil frem, at det samtidig  er national sørgedag i USA.

ja godt nok har vi aldrig været gift, men vi blev forlovet to gange og hun er mor til min søn. Så hun regnes for ex. kone.

Den lille dreng, aka Svesken skulle være født d. 20 April 1996 - Det er samme dag som Hitler havde fødselsdag. Gudskelov blev han ikke født den dag, men noget før, nemlig d. 11 Februar 1996
Det er den dato Nelson Mandela blev løsladt 6 år før og Thomas Edison havde fødselsdag den dag også. Så noget bedre !!!

Som nogen sikkert allerede har regnet ud, blev han født 10 uger for tidligt. Jeg kan så til gengæld ikke huske han er kommet for tidligt til noget som helst side da. Ikke fordi jeg tror på karma, skæbne og den slags, men måske alligevel. Der kunne være forklaringen på at han altid kommer for sent.  Hvis han engang om 100 skal dø til tiden. Skal han så kompensere de 10 uger i små bidder af 10 minutter ?
Det vil sige at han helt legalt kan komme ((10x7x24x60)/10) 10 minutter for sent 10.080 gange.
.....Jeg ved det ikke.

Kommer lige i tanke om jeg selv vist er født 14 dage for tidligt.....Det forklare jo en del. Hvis altså min teori er rigtig.

Nu er det ikke fordi jeg ikke kan lide min ex kone, det kan jeg skam. jeg hygger mig bare over at det er national sørgedag på hendes fødselsdag. Vi er gode venner og desuden mener hun også der er en del symbolik i min fødselsdag. Jeg blev nemlig født Fredag d. 13....april 1973

Billige barberblade fra Gillette og Wilkinson samt mærkevare parfume til mænd og parfume til kvinder


Ingen kommentarer:

Send en kommentar