lørdag den 29. september 2012

Kære dagbog d. 29-09-2012

Åhh det er nu en uge siden jeg har skrevet sidst. Det skyldes jeg har haft næsen i 4 kriminalromaner siden. Blev lige bidt af en læse hest av av 
Hvorfor siger mødre til børn, at de får firkantede øjne af at se tv, det er bedre at læse en bog ? Mine øjne virker også firkantede....eller stjerneformede.... i hvert til fælde underlige.

Men længe lever Sara Blædel og Jo Nesbø....Måske jeg også skulle skrive en bog ???

Afstemningen igår i Vild med dans var fair synes jeg. Da Saseline er pænere end Mie Moltke.

Passede hønsene i Onsdag. Det gik uden problemer, sikkert fordi jeg havde svesken med. Jeg har lovet ham et tilskud til den softgun han har købt. Da han var lille var det bayblade og pockemon de kæmpede med. Nu er det squ "næsten" rigtige våben med plastikkugler. Cool...jeg ville gerne være med i en kamp.

Som man siger så er den eneste forskel på mænd og drenge, prisen på legetøjet. Det tror jeg er rigtigt. Softguns er i hvert tilfælde dyre hvis man skal have en ordenlig. Og det skal han selvfølgelig. Han viste mig nogle af de mærker han havde fået i kamp.....av for fanden.
Det er ikke noget vi fortæller farmor

Jeg var oppe og handle idag og stod bag en mand ved kassen, der skulle have 6 æg og en bøtte vaseline. Det morede kassedamen en del. Gad vide om hun troede han ville lave en practical joke med hans venner og lægge et æg i saunaen ??

Den nye lukkelov kommer på mandag d. 1. Oktober...eller forsvinder den bare den vi har. Nu må forretninger holde åbent når de vil. Fedt det skal jeg da udnytte, så jeg venter med at handle til på mandag...lol

Billige barberblade fra Gillette og Wilkinson samt mærkevare parfume



Ingen kommentarer:

Send en kommentar